ännu doftar kärlek

jag ska bli gudmor åt min kusin Gösta, så himla roligt:)


var och hälsade på mina små kusiner i helgen o dom e ju så söta, fick leka prinsessa och spela lite fotboll så himla skoj:)



har ni i veckan fått naglarna fixade av Emelie Wahlberg, blev jätte fina är jätte nöjd, har aldrig haft gelenaglar innan så e lie ovan:P


tänker tillbaka under hösten och sommaren och kan ännu inte skaka av mig känslorna jag har, kommer nog aldrig försvinna.Drömde om det förra helgen och vaknade med tårar i ögonen.


Men till roligare saker så kommer min underbara och söta kille Niclas hit i helgen och jag kommer alltid på bättre tankar när jag är med han. blir så lycklig när jag är med honom.har inte träffat honom på två veckor o har saknat honom som mest nu när jag vet att han snart kommer. så kommer bli mycket mys i helgen och får inte glömma de viktigaste bio o drinkar på fridays med mina vänner:)


nä nu blir de snart o sova, min sambo har flytt till gotland så får sova själv i natt:/ men får sällskap i morrn som tur e:)

Puss o god natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0