times like these

har idag haft egen hårvård,och hade ännu inte bestämt mig vad ja skulle göra när ja kom dit, men fick lite råd av en lärare som tyckte att ja skulle ha mörkt hår.
vilket sedan blev jätte bra, e mörkbrunt med lite rött i o sen ljusa slingor.

men de var många andra som inte blev nöjda, ellie blev jätte röd i håret när hon egentligen skulle bli brun/röd så dom fick färga om henne men de var ännu lite rött kvar,sedan blev inte henens klippning så bra heller så fick göra om de oxå.
 var en heldag verkligen.

Jo och i helgen skulle ju ja malin o ellie gå ut här i sthlm, och hade lite förfest här hos mig sen så drig vi in till city, men visste ju inte vart man skulle gå och våran kompis ingmarie som skulle möte oss i sthlm o följa med hade ju tappat bort sin mobil så vi fick inte tag i henne. så blev att vi traskade omkring i sthlm och sedan gick på max och åt:P men vi hade så himla roligt iaf. sen sov malin över här och på söndan kom ellie hit o vi såg på idol.
sådär lagom  dagen efter dag:P

nu e de bara 2 dar kvar tills ja ska hem till ön:) ska bli kul, får stanna så många dagar

pussokram

Kommentarer
Postat av: boel

Hör av dej till mej när du vet hur dags och hur du tar dig hit. så jag vet om jag ska hämta dej någonstans lr så. Puss!!!!

2009-10-06 @ 16:36:31
URL: http://lima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0