29 november 2009

lite nerräkning..
25 dagar kvar till julafton
19 dagar tills jag kommer hem till gotland
5 dagar tills mamma o boel kommer hit
2 dagar tills Malin fyller 21

Har ni hittat mig ett nytt ställe att bo på så goodbye Blackis and Hello Abrahamnsberg:)
Kommer dock inte bo lika stort utan är bara ett rum med egen ingång o sen kök o badrum. men de ska nog duga åt mig:)

Har ni i helgen vart me malin, så vi hade lite myskväll i rissne i fredags o såg på idol o åt popcorn, och ja är nog bannlyst i från alla microvågsungnar som finns för råkade bränna våra micro popcorn, så malin fick göra de. Lyckades även åka fel när ja skulle till rissne, tog tåget mot akalla istället för hjulsta så när ja kom till kista så fick ja byta, o åka tillbaka:P trevlig utflykt tycker ja:)

I går så var min o malins plan att vi skulle på bio o sen ut o ta nån drink på fridays men halva stockholm hade ju tänkt se på bio samtidigt som oss, o småstadstjejer som vi e så hade vi ju inte bokat biljetter så de var att gå till fridays vid halv 10 på kvällen istället:P
Hade jätte goda drinkar, och vi hade trevligt:) Ellie som var på gotland var saknad hela helgen, vi hade behövt vår lilla gangster;)Hehe

Längtar jätte mycket till jul och allt julmys, som att göra knäck o kola, så boel ja hoppas du inte har planerat att göra de med någon annan för de e tradition.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0