break down in tears

Är nu tillbaka i sthlm, har varit här i snart en vecka och längtar redan tillbaka till ön, vill bara tillbaka o aldrig mer lämna den.Just så känns de nu.

Har kommit in i nån fas där jag gråter hela tiden , eller känner för att gråta. Och tror de beror på mina p-piller.
Min syster sa att hon var jätte förbannad hela tiden i början och jag är deppig, eller ledsen. allt får mina ögon och tåras. Är jätte jobbigt vill bara vara som vanligt, men men de e väl bara o stå ut. Måste ju ta slut nån gång:P

I helgen blir jag dessutom utkastad från lägenheten för Boels kille kommer hit så jag ska få bo vid Ellie:)
ska bli roligt, har inte träfat henne på så länge och inte malin heller så hoppas på lite tjejmys på lördag:)
Nästa helg blir de äntligen gotland igen och ska förhoppningsvis få se Niclas och Jockes lägenhet, kan bli spännande!
nä nu ska jag ta hand om min syster lite som ligger på sängen och rensar öronen:O japp konstig men sant. Hon är ett öronbarn!
Pussar och kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! Kan vara bra att kolla om du eventuellt skall byta p-pillersort! En övergångsperiod kanske det kan få lov att vara så men inte särskilt länge, då kanske det finns någon bättre sort för dig!

2011-01-22 @ 18:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0