club can't handle me

igår var de avslutningsfest för oss aprikoser i skolan, var helt sjuk kul:) var god mat sen roliga lekar och sedan sing star;D så roligt:)
var sån härligt stämning o man vill verkligen inte sluta nu:(
har bara en dag kvar i skolan, på måndag.
fick även frisörcentrums utmärkelse, för den mest utvecklade eleven. Motivering: Från en tyst mus till en Gotlänsk Rauka. var riktigt kul faktisk, blev jätte glad:) fick en flaska vin o en mini plattång o en mini krustång.
Nu i kväll e jag ensam här i Luma, Boel är och äter med sina vänner så ja får hålla ställningarna här men har lyckats riktigt bra tycker ja:) blev en vitlöks baugette till kvällsmat, nyttigt värre:P och oboy. MUMMA!!!
fyller nu år om 6 dagar:D ska åka hem till min vackra ö på onsdag så blir nog kalas nästa helg med släkten o kanske lite utgång om man nu orkar, börjar ju komma upp mig i åren, ska ju bli hela 21:O
Men ska bli kul o få komma hem o träffa alla vänner:)
nu kommer de lite snygga bilder på mig=)
puss o hej
yeah;)my third eye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0