solen stiger upp även idag



har nu kommit tillbaka till sthlm efter en riktigt fin sommar hemma på gotland.
och är faktiskt rätt skönt o vara tillbaka blir lite ensamt ibland o man längtar tillbaka men ska ju hem snart igen som tur e.
var ritkgit nära att åka hem i dag bara för att träffa min familj och få känna värmen och kärleken som man får av att vara hemma, men jag får härda ut här på fastlandet en vecka till.


igår var de lite vin kväll i rissne vid ninni och malin, vilket var så mysigt. slutade dock med att två ockuperade toaletten pga för mkt vin men så kan de gå, dom kom igång sen igen;)

nu kan du få mig så lätt-håkan hellström

Håkan hellström är verkligen de bästa som finns när man känner sig lessen, ensam , sviken, eller glad så han funkar i alla lägen helt enkelt.



läser mina sms från igår och det slutar alltid på samma sätt, i tårar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0