jag vill inte vara ensam, jag vill bara hem

det låg ett brev och väntade på mig när jag kom hem och och förstod direkt att de måste vara dåliga nyheter. i bevet stod det att ja inte får bo kvar här i lägenheten längre, så  har en månad att hitta ett nytt ställe att bo på.

känns som allt bara rasar runt en när man hör någon sånt. ja som har trivits så bra och har trott att ja kunde få bo kvar här under hela utbildningen.

Just nu vill jag vara hem till familjen på gotland istället för att sitta här ensam, men finns inte mkt jag kan göra. har redan ringt till mamma o boel. och ringde även johan som försökte få mig på bättre humör.

jag o boel som hade planer att hon skulle flytta in hos mig i vår och allt.
men ja hoppas ja kan hitta en fin o bra lägenhet så vi ännu kan ha kvar våran dröm.

tack Malin och Ellie ni är mina små änglar, tack för att ni finns<3


håll tummarna för att ja hittar en ny lägenhet!


Kommentarer
Postat av: boel

elinor jag kan nog fixa en inbjudan till nyår i killarnas mansion om du vill:) lite plåster på såren, lr hur? Jag kommer nästa vecka och tröstar dej. Vi kommer lösa det här. Det är du och jag i vår:)

2009-11-25 @ 18:44:27
URL: http://lima.blogg.se/
Postat av: ellinor

hehe de hade ju vart någe;)

de ska bli så kul när ni kommer:) får komma på någe kul vi kan göra:)Joo då jäklar:D:D

2009-11-26 @ 17:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0