lesbiskt kollektiv

 idag har vi färgat i skolan, fick prova o färga ögonfransar o ögonbryn på varandra, o alla blev jätte bra. inget fick knall svarta ögonbryn lr så^^

Men de bästa i dag var ju när malin får ur sig att man borde bli lesbisk, och att vi borde starta ett lesbiskt kollektiv o bo tillsammans:P får se hur de går med detta:P

var på gymmet i morse och även efter skolan med malin, riktigt kul men kände att man hade lite träningsvärk sen passet innan

Blir Gotland i helgen:D sjukt kul.

xoxo

Kommentarer
Postat av: boel

Grym blogg! Får 5 av 5 kramar:) Jochips och dipp låter rba, eller massa frukt. Hm...vi får klura ut det här. Di ska få min present iaf, ska bli kul tycker jag. Det lesbiska kollektivet vet jag dock inte riktigt om jag kan se framför mej, de skulle du aldrig klara:) keep up the good work syster yster!!!

2009-09-24 @ 23:14:24
URL: http://lima.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nää ja vet inte heller om de e någe för mih:P

hade vart bätttre om de var grabbar(A)

Härligt att du tycker de, du e min trogne läsare:)

Tack så jätte mycke för presenten oxå, blev glaa:D:D



2009-09-25 @ 23:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0