bad influence

igår var ju en fullspäckad dag, började då med att åka till flygplatsen och hoppas på att få plats på flyget som var fullbokat, och tur som man har så fick ja plats, trodde verkligen inte. men blev helt överlycklig när dom ropade upp mitt namn i högtalaren:)
så sen bar de av hemåt, flög för första gången själv och ja e såå flygrädd men de gick bra:) e så stolt över mig själv.
sen när ja kom fram så ringer min syster som ska hämta mig att hon står mitt i visby och att bilen har pajat:P min bil e lite rolig så. men tur nog hade någon hjälp henne att knufffa upp bilen så hon slapp stå mitt på vågen(Y)
så min pappa fick åka ända från sanda in till stan och fixa bilen, men såklart började den fungera direkt när han kom.
hann sedan hem o äta sen åkte vi på innebandy träning, så himla kul. har saknat de som fan:)

o sen i dag så var ja o mamma o boel på stan o shoppade lite, och när vi e i provrummet o provar så frågar ja min mamma om hon kan hämta en storlek större och då säger hon: har du lagt på dej lite??!!
min mamma e så gullig^^

i morrn blir de att åka in till stan o klippa mathias o sen ska min syrra måla på  mig, skulle måla vart alla muskler sitter blir ju kul. sen ska ja o boel o annica på hamnplan o lyssna på pistoff, ska försöka få med oss mathias oxå. ska locka med lite tårta så de kanske de går:P


nu blir de att sussa, natti pussokram/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0