tjejligan

i dag var de ju onsdag och som vanligt hade ellie o malin o jag (även kallade tjejligan)(vår lilla middag, denna gång vid mig:) blev vegetarisk lasage och till efterrätt blev de blåbär/hallon paj, jätte gott:) och så såg vi på skönheten och odjuret,så fin film, bra budskap:)

i skolan i dag hade några i klassen permanentkunder och vi andra fick assestera dom, fick även rulla lite.
dagen slutade med att alla kunder blev nöjda och att ellie fick sig en liten permanent:) skit snyggt bruttan:P

satt kvar i skolan ett tag efteråt o snackade några stycken, o ninni e ju för himla härlig, så jävla kul..


ny favvo låt: good girls go bad-cobra starship..GRYM!!



Puss

Kommentarer
Postat av: boel

saknar dje syster yster! Fan va roligt det e att du har dina polare! Men jag önskar bilder!! Har du ingen sladd till mobilen så dy kan ta med den?:)

2009-11-05 @ 16:42:01
URL: http://lima.blogg.se/
Postat av: ellinor

nä har inte min sladd här,den ligger i sanda, men ska ta hit den sen efter ja har varit hemma.

saknar dej oxå, pratade precis med pappa o får sån hemlängtan när ja pratade med han.

2009-11-05 @ 18:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0