2011 here i come

Nu är jul och nyår förbi och det har vart jätte mysigt att få umgås med familjen och släkten.
Har hänt massor med grejer här hemma under julen så har varit riktigt spännande. Så får se hur allt slutar.

2010 slutade kanske inte så bra, juldagen var inte nån höjdare för nån av oss systrar. Att gå ensam på krogen får en att tappa lusten lite, sen så var de inte så kul på strand heller så bestämde mig för att gå hem efter en timma, i det härliga vintervädret vi har(skit kallt).

Sen har jag varit sjuk hela veckan innan nyår men hann bli frisk till nyår så jag kunde få fira lite med vännerna o pojkvännen. Var roligt men blev lite småtjafs innan tolvslaget men sen blev de bättre så vi fick ett glatt avslut och början på 2011.
Har sen umgått med min pojkvän och myst med honom hela dan, så himla underbart.

Hoppas nu på ett riktigt bra år och ett bra jobb:) så håll tummarna för mig



Låt för det nya året: Eliza Doolittle-pack up


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0