16 september 2010

i dag är det ingen vanligt dag, för i dag e det 21 år sedan jag, ellinor anna sofia cedergren föddes=)


har vart en riktigt toppen dag hittills, lr de började redan igår när jag kom till gotland och niclas hämtade mig vid båten och gav mig en bukett med röda rosor som välkomstpresent:)

sen i dag fick jag frukost på sängen efter många om och men:P men va gulligt iaf;) fått många grattishälsningar oxå på mobilen och på face, vilket man blir så glad över=) hoppas nu att dagen fortsätter så här och att min vistelse här hemma blir kanon:)

lite synd att jag lämnade boel i sthlm och att jag inte får fira min dag med henne:( men vi får fira när jag kommer, de har jag inget emot:P


ikväll blir de cheesecake som jag har bakat så lite tårtkalas blir de allt idag:D


Pussar till alla söta<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0