who stole the soul

är ensam i stockholm denna veckan, boel är i skottland med sin klass. tror dom har jätte roligt:)

var hemma en snabbis i helgen och hälsade på, vänta vänta min pojkvän:P haha Lite små roligt så, inte varje dag men kan säga så:)
så äntligen har vi blivit tillsammans, så som folk undrat och frågat när vi ska bli tillsammans, Boel har sagt de sedan i somras.
men nu så är vi det officiellt.
 hade iaf jätte mysigt i helgen o ville verkligen inte åka därifrån, saknar honom så mycket.
och nu när han åkt till new york med sin familj  så har man ingen kontakt alls med honom, men jag ska nog klara mig.

boel kommer iaf på söndag då vi ska åka o se på ibk i Tyresö, hoppas dom vinner, har gått så himla bra för dom hittills så håller tummarna och att Forre gör lite mer mål så Boel får va med o se sin kille glänsa:P

just de ja, veckans bästa nyhet, jag har blivit tillfrågade att bli min kusin Göstas gudmor. hur kul som helt ju. ville verkligen för alla andra av mina kusiner o min syrra har så ja ville verkligen. så jag och Fanny ska få blir:) tänkte att ja skulle dela platsen lite med Boel oxå i smyg för man kan inte dela på oss.. nope de går inte.

Sitter nu i lägenheten med tända ljus o lite halvmörkt men är inte alls lika mysigt o vara själv som att ha sällskap.
så tycker alla ska komma hem till sverige igen!!

var igår med mina girls, malin och ellie och hade lite traditionellt onsdagsmys, riktigt trevligt. prata lite o bara mysa. hoppas verkligen vi kommer fortsätta att umgås så här o inte tappar kontakten nu när vi inte går i skolan men de tror ja inte vi kommer. vi är för bra vänner för det:) massa löve<3

saknar även alla söta gotlänningar..

haha just de ja finns en as härligt 3 reklam som går på tvn nu om en kille som vill ge ifrån sig sin mobil. och tycker han är så himla likt en viss gotlänning..haha sååå roligt:)

jo alla mina skolkamrater från sanda, kolla in detta!!!

http://www.sanda-gotland.net/Sandpappret%202002.htm

Pussokram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0