..a walk to remember..

var en rätt jobbig vecka förra veckan, dåliga nyheter med mycket tårar.
tur har man en familj som alltid finns där för en och underbara vänner som åker till en mitt i natten bara för o trösta en.<3

var en tur på gotland och nu känns allt ifall bättre. fick träffa mina "gamla" vänner när ja var hemma o blev tillomed lite fest, var jätte kul o träffa jonas o johan som man inte träffar allt så ofta.ananrs var de bara skönt o vara hemma vid mamma o pappa:)

helgens happening var iaf när ja o jonas skulle gå till krogen och min klack gick av i snön:/ soo sad!
mina nya fina skor, men de fick gå iaf, jonas bärde mig till krogen och ja fick gå omkring me bara en hel sko på krogen, så pinsamt men med lite alkohol i kroppen e allt möjlig:P
träffade några härliga vänner på krogen annars var de väldig lugnt ute, men folket gör ju allt så:)

saknar alla mina vänner som e ute o reser/flyttat som min underbara vän jenny, som är i australien och festar o blir brun^^
Erika hansson som ja inte har träffat på år är ännu i USA men som ska komma hem i sommar om hon inte kommer på andra tankar:P
Niclas som har dragit till norge:/ men ska oxå komma hem till sverige i sommar.
Dessan som går i skola i Växjö:( saknar min gamla granne, tänk när vi lyste med ficklampor till varandra innan vi skulle sova för o säga god natt..!

Många härliga minnen.

i helgen är det alla hjärtans dag och jag hoppas alla som har någon speciell i sitt liv gör något fint för den och visar sin kärlek.

brukar annars vara såå emot alla hjärtans dag men känner i år att jag ska ge de en chans.
så får se om ja hittar nån som vill vara min valentine:P



ska hem till gotland i helgen med så blir massor av mys med familjen, är så mycket bättre än att vara här själv:/
men snart slipper ja vara själv iaf, när min syster ska komma upp o bo med mig ett tag:)
ska bli kul får se om vi kan hålla sams bara o om hon kan vara ifrån Mathias så länge lr om hon kommer prata om honom hela tiden. hoppas inte ja blir så när ja blir kär men man ska aldrig säga aldrig.

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Dessidessan

Älskade gumman, lite för långt att lysa med ficklampa till Stockholm men annars hade jag gjort det! Älskar dig! <3

2010-02-10 @ 16:36:12
URL: http://dessidessan.blog.se
Postat av: Erika

älskling!!!! absolut kommer jag hem, o då måste vi ta igen ALLT!!!!!!!!!!! puss på dig! :)

2010-02-13 @ 20:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0