The book of love

Har nu vart på Gotland i några dagar och det har vart helt underbart som vanligt:)
fått umgås med familjen och med Niclas:)
Mamma och pappa hade bröllopsdag förra torsdagen så jag lagade mat (pappa hjälpte till lite) och gjode fromage efterrätt, riktigt gott. och så köpte pappa en bukett rosor till mamma. Tänk att dom har varit gifta i 21 år:)

Mamma och jag fick agera fyllechaffisar i lördags så vi var och åt god mat i stan och såg Harry Potter på bio, riktigt mys kväll. sen fick ja köra hem pappa och Niclas och mamma var kvar i stan till två för hon skulle köra hem Boel.Världens bästa mamma har vi iaf:) så hon hade kört omkring o hängt på McDonalds i 2 timmar.

Igår firade jag o Niclas 2 månader tillsammans( känner mig jätte tjejig som har koll på de) men så e det väl när man e kär.

Blev lite frisörstuga i Sanda igår, fick färga lisens hår rött och sen göra slingor på mamma så har fått träna lite nu när jag vart hemma.

Jo det bästa som hänt var ju att Sanda blev årets socken 2011:) YEAH!!!

NU är jag tillbaka i Sthlm igen så ligger i soffan som vanligt o ser på serier. var riktigt svårt o åka hemifrån i morse, blir alltid lite tårögd när jag måste säga hej då till Niclas. Men vi kommer nog träffas snart igen:)


Väntar nu på att min stora syster ska komma hem ifrån Uppsala så vi kan umgås lite och se Glee!!


xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0