what's the point


drama drama drama ,var de hemma på gotland. åkte hem i fredags o på kvällen festade ja med några vänner o deras pojkvänner, spårade totalt, slutade med bråk,rivmärken, slag o tårar.

lördagen var snäppet bättre, lisen hade kalas o bjöd på god mat:) sen bar de av till stan där de blev lite fest dock inge krogen för jag  fastnade på vägen;)



har vart ganska nere nu ett tag men de börjar bli bättre, lr har bra och dåliga dagarn.
för ibland känner jag bara för o skita i allt o låta det va men hjärtat säger tvärtom.
är väl sättovis mitt fel oxå som inte gjort någe men ibland tar man saker för givet vilket men inte ska göra.


men iaf ska snart få slippa vara så ensam hela tiden för i helgen flyttar min allra bästa vän till sthlm, min syster.
ska bo här några dagar sen ska vi flytta till hammarby sjöstad. lär vara jätte fint där, de e iaf vad jag har hört.


nu blir de o höra lite på daniel adams ray-dum av dig, gillar den låten!


Kommentarer
Postat av: boel

yey.. jag hittade hit:)



gööm inte bort att:



It's gonna be a bright, bright sunshiney day

2010-08-24 @ 21:13:04
URL: http://lima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0