Run this town

Ligger nu i soffan här i bromma o hör på musik från min systers blogg lima.blogg.  tycker även som boel att IBK ska ha Run this town som intro låt, hade vart så jäkla coolt:P Var o såg IBKs premiärmatch i helgen, o var så kul saknar verkligen innebandy. Var lite synd att IBK förlorade bara, men dom lär komma igen:).

men ska iaf hem i helgen,blir väl klintemarknad och party party då. ska fira min födelsedag med några kompisar o krogen:) får se om de kan slå den förra helgen,för de var riktig kul o träffade mkt kul o nytt folk;)

I morrn blir de nog gymmet x2, ska först dit på morgonen med skolan sen ska ja o malin träna bosu på kvällen, så lär ju inte kunna röra mig normalt under hela helgen:P men e så skönt o träna

jag e verkligen as kass på att blogga men men:P


Just de, ska få min födelsedagspresent av boel oxå ,ska bli spännande o se vad ja ska få:P Tycker att man borde fylla år oftare^^

peace out!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0